מה היא תזונתם של האוגרים? 

מי שלא מגדל אוגר בבית, עשוי לחשוב כי התזונה שלו מבוססת אך ורק על אוכל יבש (שנקרא כופתית). עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, לאחר שהזמנו אלינו אורחים שהופתעו לשמוע שאוגו, האוגר שלנו, מקבל תזונה מגוונת הרבה יותר מסתם כופתיות. החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג את התזונה הכוללת של האוגרים וחזרנו עם כל האינפורמציה שמעניינת אתכם, הקוראים שלנו. 

 

תכירו את התזונה של האוגרים – הרבה יותר מסתם כופתית

יש אוגרים שאוכלים רק כופתית, אבל מדובר במי שאין לבעלים שלהם את הידע המעמיק בנושא. האוגרים שלנו אוכלים כל מיני מאכלים טבעיים שנמצאים בבית שלנו, למשל:

  • עשבים
  • דגנים
  • ירקות
  • זרעים
  • פירות

אנחנו החלטנו לגוון את התזונה של האוגר שלנו בגלל שהיה לנו ברור שהוא צריך לקבל תוספת של חלבון שחיונית לבניית הגוף שלו ולשמירה על אורך חיים בריא. ראוי לציין כי אוגרים לא יכולים לאכול כל מאכל טבעי שהוא. כך שחשוב להכיר ברשימת הירקות, הזרעים והפירות שמתאימים לאוגרים שברשותכם.

דיאטה של אוגר

תזונה נכונה לאוגרים מצריכה גם היכרות עם המינונים

כאמור, אוגרים לא יכולים לאכול כל מאכל טבעי שהוא. שכן, יש מאכלים שעשויים להכיל רכיבים שיהיו רעילים עבורם. אם לא די בכך, יש לגוף של האוגרים קיבולת מסוימת. כך שאם הם יאכלו מאכלים מותרים בכמות גבוהה מן המותר, הם עשויים לקבל הרעלה. אנו ממליצים לכם להיכנס אל האתר הבא ולקבל את כל המידע המעמיק ביותר אודות הפירות ושאר המאכלים הראויים למאכל בקרב אוגרים: http://hamster-time.co.il. בשורות הבאות נציג בפניכם בקצרה את המאכלים המתאימים ואת הכמויות הנכונות.

 

איזה ירקות, פירות וזרעים ניתן לתת לאוגרים כחלק מתזונה בריאה?

ניתן לתת לאוגרים שלכם תפוח, בננה, אוכמניות ואפילו מלון. ההמלצה היא לתת רבע כפית מכל אחד מהפירות הללו. חשוב מאוד שלא לתת אותם באופן יום יומי, אלא פעם בשבוע בלבד. ניתן לתת גם תוספת של שעורה, דוחן או שיבולת שועל. ההמלצה היא לתת כחצי כף מאחד מהם בכל יום. אם תרצו להעניק לאוגר שלכם צמחי תבלין, דעו כי ניתן להאכיל אותם בהם כל יום או יומיים. ההמלצה היא לתת בזיליקום, נבטי שעועית וגמבה.

דיאטה של אוגר

החשיבות בהקפדה על תזונה נכונה לאוגרים

חשוב מאוד להקפיד על מתן תזונה נכונה לאוגרים. כלומר, לשלב את המאכלים הטבעיים יחד עם הכופתיות, כדי להעניק לאוגרים שלכם רכיבים תזונתיים שיוכלו לחזק אותם. אנו חוזרים וממליצים לקרוא מדריכים מעמיקים בנושא, כדי שתוכלו לקבל את האינפורמציה המעמיקה בכל הנוגע לכמויות המתאימות של פירות, ירקות וזרעים נוספים.

 

לסיום

המדריך המקוצר הנוכחי הציג בפניכם את התזונה של האוגרים. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית בנושא, כך שנותר לכם רק להעביר אותה הלאה ולהעלות את המודעות בקרב מי שמגדלים אוגרים בביתם.

דיאטה של אוגר

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »