כסף או זהב? כך תדעי מה מתאים לך יותר

מיתוסים רבים נקשרו סביב המתכות הנדירות והיקרות הללו, החן והברק שהן מעניקות הפכו אותן למתכות הנחשקות ביותר לעיצוב תכשיטים ואביזרי יוקרה. אז מה יותר מתאים לך, כסף או זהב? במאמר זה נסקור את ההיסטוריה התרבותית של הכסף והזהב וכיצד להתאים אותם ללבוש. 

 

הזהב

הזהב נחשב למתכת היקרה והנחשקת ביותר על פני כדור הארץ. היופי והצבע שלו היפנטו את בני האדם משחר ההיסטוריה והוא נקשר כסמל לאור ולשמש, לסממנים של אצולה, מלכות ומעמד גבוה. הזהב שימש כמטבע עובר לסוחר, כחומר גלם ליצירות אמנות, לקישוט ופאר בארמונות ומקומות קדושים, לתכשיטים ולחפצי נוי כגון צמיד זהב לאישה. כיום הזהב עדיין משחק תפקיד חשוב כסמל סטטוס אך מאחר והוא גם מוליך חשמלי טוב משתמשים בזהב גם לצורכי תעשייה.

צמיד זהב לאישה

הכסף

הכסף זכה למקום השני כמתכת היקרה והאהובה ביותר אחרי זהב. המראה המעודן שלו נקשר לאורו החיוור של הירח, עם הבריאות, ועם האיזון בטבע. בעבר אצילים ומלכים אכלו בכלי אוכל עשויים מכסף כסגולה לבריאות טובה ומכאן גם נולד הביטוי 'להוולד עם כפית של כסף בפה', כלומר, להוולד למשפחה בעלת אמצעים. הכסף משמש בדיוק כמו הזהב לעיטור וקישוט, לתכשיטים וחפצי חן וניתן לראות עדויות לעיבודי כסף כבר לפני אלפי שנים.

 

תכשיטי כסף וזהב בתכשיטי חביב

תכשיטי כסף וזהב לא צריכים להיות משהו שנמצא מעבר להישג ידך. בתכשיטי חביב תוכלי למצוא טבעות, שרשראות, תליונים, צמידים ועגילים מכסף וזהב במחירים שווים לכל כיס. ניתן לרכוש מגוון גדול ומפואר של תכשיטי כסף וזהב בחנות הממוקמת בבאר שבע או באתר האונליין המציע משלוחים לכל חלקי הארץ באחריות ובאמינות.

צמיד זהב לאישה

כסף או זהב? כך תדעי מה מתאים לך יותר

הזהב נקשר עם עוצמה, מלכותיות, אור ושמש, בעוד שהכסף נקשר עם מסתורין, עם אור הירח ועם סודות. אז איזה מן טיפוס את ומה את אוהבת? האם את שמחה וזוהרת כמו השמש או אוהבת לשמור על סודותייך ולהצטנע? האופי הבסיסי שלך יקבע האם את יותר אישה של כסף או אישה של זהב.

 

התאמת הלבוש לתכשיט

תכשיט הכסף או הזהב צריך להדגיש את הבגד אותו אנו לובשים. תכשיטי זהב יסייעו לבגדים בהירים לזהור ולהתבלט יותר, בעוד שכסף יעשה חסד ויעדן בגדים בצבעים כהים. זהב הולך מעולה עם כחול, אדום וירוק, וכסף אוהב לבן, שחור ואפור. אם את אוהבת דגם של תכשיט מסויים, שווה לחפש שני תכשיטים דומים בצבעי כסף וזהב כדי שתוכלי להתאים את התכשיט האהוב לכל סוג של בגד.

 

לסיכום

תכשיטי כסף וזהב מתאימים לך על פי האופי, צבע הבגד והטעם האישי. בתכשיטי חביב תוכלי למצוא קולקציה מקורית ומרהיבה של תכשיטי זהב וכסף במחירים הכי משתלמים.

צמיד זהב לאישה

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »