דואגים לאבא ואמא – כך תבחרו מזרן נכון לאחרי הלידה 

לא צריך לקרוא מחקרים ומאמרים שעוסקים בתחום הורות לתינוקות, כדי לדעת שמדובר בתקופה שגורמת להורים רבים לחסך משמעותי בשינה. שכן, מדובר בעובדה מוכרת. אבל יש משהו שלא כל ההורים הטריים מכירים מקרוב. הכוונה היא כמובן לבחירה נכונה של מזרן איכותי ונוח. יצאנו לבדוק את הנושא לאחר לידת בננו הבכור וחזרנו עם כל המסקנות שחשוב להכיר. הישארו אתנו ותכירו בשלבים שיאפשרו לכם לבחור את המזרן שיתאים לכם בול.

 

השלב ה – 1 בבחירת מזרן מתאים: תשאלו את עצמכם מה הם הצרכים שלכם?

אי אפשר לבחור במזרן מבלי לשאול את עצמכם מה הצורך שלכם. שכן, יש מגוון עצום של מזרנים וכל אחד עונה על צורך אחר. בשלב הראשוני אתם צריכים לכתוב על דף את הנקודות החשובות לכם ביותר. תוכלו להגיע אליהן לאחר שתשאלו את עצמכם: מה מפריע לי במזרן הנוכחי?. אם תרצו לקבל הכוונה, כדאי שתקראו את הנקודות הבאות שאנחנו כתבנו לעצמנו ותבינו על מה אנחנו מדברים:

  • חשוב שתהיה אפשרות לכוונן את המזרן (כדי להקל בעת הנקה)
  • חשוב שהמזרן לא יהיה עבה מידי, כדי שניתן יהיה לחבר אליו מיטה תינוק מתחברת
  • חשוב שיהיו 2 דרגות קושי, כדי שנוכל להפוך את המזרן במידת הצורך

לאחר שתערכו רשימה מסודרת, תוכלו לעבור אל השלב הבא.

מזרון מתאים

השלב ה – 2 בבחירת מזרן מתאים: תכירו בסוגי המזרנים השונים

עכשיו אתם צריכים להכיר בסוגי המזרנים השונים שקיימים בחנויות. שכן, הדבר יאפשר לכם להבין מה הוא המזרן הנכון לכם ביותר. שימו לב – אתם יכולים להיכנס לאתר של חנות מזרנים מומלצת ולערוך חיפוש ממוקד בהתאם לנקודות שציינתם לעיל. אנו ממליצים לכם להגיע לקטלוג המזרנים במבצע, כדי שתוכלו לבחור במזרן המתאים שלא יעשה לכם חור בכיס.

 

השלב ה – 3 בבחירת מזרן מתאים: תערכו חיפוש אחר חנות מומלצת

רכישה של מזרן אינה עניין של מה בכך. הכוונה שלנו היא שאתם צריכים לדעת שקניתם מזרן איכותי. כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים ברחבי הרשת. נציין כי במקרה שלכם, תוכלו להיכנס אל פורומים וקבוצות של הורים טריים. שכן, אלה יוכלו לספר לכם מקרוב על המזרנים שברשותם ולהבין האם הם מתאימים לצרכים שלכם או לא. דעו כי ניתן לקרוא חוות דעת נוספות בלשונית הביקורות של גוגל שנחשבת למהימנה.

 

השורה התחתונה

מדריך זה הציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם לבחור במזרן המתאים ביותר להורים טריים. עכשיו אתם יודעים מה עליכם לעשות כדי לבחור נכון, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל וליהנות משינה טובה ובריאה. נאחל לכם שהבייבי וגם אתם, תוכלו לישון לילות מלאים מעתה ואילך. חלומות פז!

מזרון נכון לאחר הלידה

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »