חשיבותה של יועצת השינה

מי לא מכיר את זה? רק עכשיו סיימתם להניק, הנחתם את התינוק השבע בעריסה ויצאתם מן החדר על קצות האצבעות, אך עוד בטרם הספקתם לחצות הסף הוא כבר מתעורר בבכי. אתם מיואשים, התסכול והעייפות כה קשים, השעה כבר שלוש לפנות בוקר ומחר הבוס יצפה שתגיעו בזמן ותהיו עירנים מספיק כדי להעביר מצגת ללקוחות חדשים, ועוד לא דיברנו על האחים הגדולים, אז מה עושים? פונים למאיה רופא ובתוך כמה ימים חוזרים לישון כמו תינוקות מרוצים.

 

מאיה רופא – יועצת השינה שלכם

נעים להכיר, אני מאיה רופא, בעלת הסמכה לייעוץ שינה לתינוקות וילדים עד גיל 6 ממכללת ׳עידן הורות׳. כאמא גם אני חוויתי את תחושת התסכול והעייפות שמנעה ממני את שגרת החיים שלי עד כדי כך שנאלצתי לעצור באחד הימים בשולי הדרך כיוון שהייתי עייפה מדי מכדי להמשיך ולנהוג. במהלך השנים פיתחתי שיטת השכבה הנקראת ׳שיטת מאיה רופא׳ להרדמה יעילה וחזרה מהירה לאיכות חיים.

 

מדוע הם לא ישנים?

מחזור השינה של תינוקות רכים עדיין לא נכנס לסנכרון מושלם כמו שלנו. אנחנו כבוגרים הקמים בבוקר בשעה קבועה והולכים לישון בשעה המועדפת עלינו לא מצליחים להבין איך הם לא עייפים ולא רוצים להניח את הראש על הכרית עד לאור היום הבא. אך האמת היא שעבור תינוקות וילדים רבים מנגנון השינה והעירות הוא מנגנון נרכש שיש ללמד אותו, ופה אני נכנסת לתמונה.

 

שיטת מאיה רופא להשכבת תינוקות וילדים

הנסיון הרב שצברתי מאלפי זוגות הורים שבהם טיפלתי הוביל אותי לגבש שיטת השכבה המורכבת מן השלבים הבאים:

  1. אבחון אופי התינוק שלכם – כל תינוק מגיע לעולם הזה עם אופי משלו וישנם גם תינוקות הרגישים יותר מאחרים לאור, רעש או מגע. לאחר אבחון התינוק שלכם אוכל לדעת כיצד ללמד אותו להירדם בקלות רבה יותר. וכן, בהחלט אפשר ללמד תינוקות להירדם.
  2. הבנת טיבן של הסיבות המונעות ממנו להירדם – מה מונע מהתינוק שלכם להירדם? האם לא נוח לו או שהוא זקוק למשהו לידו? כמו כן, ניתן לשחרר אותו מהרגלים לא בריאים כגון שינה עם בקבוק בפה, הרדמות רק על ידיים או רק במיטה שלכם.
  3. מציאת הדרך הטובה ביותר עבור התינוק שלכם להרדם – לאחר שהבנו מהו האופי הבסיסי של התינוק שלכם ומה מפריע לו להירדם, נמצא לכם שגרת השכבה בריאה הנוחה עבור כולכם וכך כולנו נישן הרבה יותר טוב הלילה.

 

לסיכום

מרגע הפניה אליי תוכלו להרגיש איך החיים שלכם אט אט חוזרים לשגרה מבורכת של שינה וערות מסודרים שמסתנכרנים עם סדר היום העמוס שלכם ושל שאר האחים. אני אמצא עבורכם את הדרך הנכונה והבריאה ביותר להשכיב את התינוק שלכם לשנת לילה רציפה כדי שגם אתם תישנו הלילה כמו תינוקות מרוצים.

אישה ישנה

אולי יעניין אותך גם

מגנזיום
בריאות
6 סגולות למגנזיום ג'ל!

מגנזיום, מינרל חיוני, ממלא תפקיד קריטי בתפקודי גוף שונים, לרבות הרפיית שרירים, תפקוד עצבים ובריאות העצם. אחת הדרכים היעילה לרתום את היתרונות של מגנזיום היא

קרא עוד »
דם טבורי
בריאות
מה הוא דם טבורי?

בשנים האחרונות עלתה המודעות בנושא חשיבות השימור של דם טבורי. את הדם הטבורי ניתן לשמור בבנק דם טבורי פרטי, או לתרום לבנק דם ציבורי. ההחלטה

קרא עוד »