הטבע הוא הרופא הכי טוב: השמנים האתריים שירפאו אתכם

סובלים מבעיות עור? משיער עייף וחסר חיים? מעור יבש? הגיע הזמן לטפל באמצעות שמנים אתריים טבעיים. רבים כבר מכירים את היתרונות המעולים של שמנים אתריים כאמצעי לטיפוח ולטיפול במגוון של בעיות יובש, הצטרפו לרבים שכבר נהנים מבריאות עור טובה יותר באמצעות שמן אתרי איכותי של סבון מיכל.

 

סבון מיכל – סבון שעושים באהבה

סבון מיכל הינה יצרנית בוטיק לייצור ושיווק קוסמטיקה בעבודת יד מחומרים טבעיים בלבד. את המוצרים ניתן להזמין ישירות או לרכוש אותם ברשתות הטבע והפארם הטבעיות. ניתן למצוא מוצרי טיפוח כגון דיאודורנטים, טיפוח לפנים, לגוף ולשיער, מוצרי טיפוח לתינוקות, שמנים אתריים וגם מארזי מתנות. המוצרים עשויים מחומרי גלם מעולים ובעלי סגולות רפואיות כגון שמן עץ התה איכותי, פצו'לי, לבנדר, גרניום, מנטה ועוד.

שמן עץ התה איכותי

שמנים אתריים

השמן האתרי המופק ממגוון רחב של צמחי מרפא משמש את תעשיית הקוסמטיקה כבר אלפי שנים. לדוגמא שמן אתרי רוזמרין טהור הינו אחד השמנים העתיקים ביותר ממנו הפיקו בשמים, תכשירי קוסמטיקה ומשחות. שאיפת השמנים האתריים משפרת את מצב הרוח ומסייעת להביא לרגיעה. הניחוחות הנעימים של מוצרי הקוסמטיקה שנעשה בהם שימוש בשמנים אתריים מרגיעים את הגוף ואת הנפש וגם תורמים לבריאות טובה.

שמן עץ התה איכותי

צמחים המשמשים בסיס לשמנים אתריים

שמנים אתריים הם שמנים המופקים מצמחי מרפא מכל רחבי העולם לשתי מטרות עיקריות: לשימוש בתעשיית הקוסמטיקה, גם הטבעית, וליצירת אוירת מרגוע ושלווה באמצעות ניחוח מענג. כך ניתן לטפל גם בגוף וגם בנפש בנשימה אחת. להלן השמנים הארומתיים המוכרים והפופולריים ביותר, מתוך המבחר העצום שניתן למצוא באתר של סבון מיכל:

  1. שמן עץ התה – תכונותיו הבריאותיות של שמן עץ התה האוסטרלי נודעות כבר שנים רבות. הוא אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי ולכן מומלץ להעזר בו לעור רגיש ולמגוון של בעיות עור.
  2. שמן חוחובה – השמן המופק משיח החוחובה הגדל בחבל לכיש. השיח חובב האיזורים המדבריים עשיר באבץ ובויטמינים ממשפחת A,B ו- E הבריאים לעור ולשיער.
  3. שמן רוזמרין- שמן הרוזמרין ידוע ביכולתו להקל על דרכי הנשימה בזמן הצטננות ולשפר את הריכוז והמיקוד.
  4. שמן פ'צולי – שמן הפצו'לי מופק משיח הפצ'ולי בעל הפרחים הורודים סגולים הנפוץ במזרח הרחוק, הוא נחשב למסייע למערכת העיכול ובהפחתת דחפים רעבוניים, וריחו נעים ומעודן.
  5. שמן לבנדר – הלבנדר הצרפתי נחשב לצמח המרפא האהוב ביותר בעולם, הניחוח המוכר והאהוב ידוע בכל העולם, והצמח נחשב למקל על אקנה ופצעונים בעור ומטפח.

 

לסיכום

סבון מיכל הינה יצרנית בוטיק של מוצרי קוסמטיקה מחומרי גלם מעולים כגון סבונים, שמנים אתריים, משחות וקרמים לטיפול ולטיפוח טבעי. ניתן להשיג במגוון רשתות פארם ובתי טבע בארץ וגם להזמין ישירות מן האתר במשלוחים עד הבית בנוחות ובקלות.

שמן עץ התה איכותי

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »