הכל על NLP

אנשים רבים גילו את עצמם לאחר שנת 2020. שכן, מדובר בשנה מיוחדת שגרמה לנו לעצור לרגע אחר מרוץ החיים, כדי לשאול שאלות חשובות שנוגע לעצמנו. אנו סבורים שההתפתחות הזו הובילה להתעניינות רבה בכל הנוגע לתחום ה – NLP שצמח בשנים האחרונות. בעקבות כך, החלטנו לצאת במדריך מיוחד שיציג בפני כל דורש את הפרטים החשובים ביותר על NLP. הישארו אתנו ותגלו את כל מה שרציתם לדעת על השיטה.

 

הדבר ה – 1 שצריך לדעת על NLP: יש לה 2 צדדים

אנחנו סבורים שהדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לדעת נוגע לעובדה שיש לה 2 צדדים. מדובר בשיטה שיכולה לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לתאם פגישה עם מטפל מומלץ. אם הגעתם לכאן כדי לקבל מידע אודות קורסים שנוגעים לשיטה זו, כדאי שתדעו שזה המקום הנכון.

שכן, יש לשיטה 2 צדדים. אתם יכולים לבחור אם תרצו להיות הצד המטפל או הצד המטופל. ההמלצה שלנו היא קודם כל לעבור את הדרך בעצמכם, תוך ליווי של מטפל מוסמך ורק לאחר מכן, לחשוב עם עצמכם האם השיטה מתאימה לכם.

הצדדים

הדבר ה – 2 שצריך לדעת על NLP: היא מאפשרת לשנות דפוסים

יש לא מעט אנשים שעורכים חיפוש בגוגל ומוצאים את עצמם מגיעים אל העמוד הבא: nlp-il.co.il/מה-זה-nlp. יכול להיות שביקרתם בו בעצמכם (ואם לא, כדאי שתיכנסו לעיין בו). שכן, ניתן לקבל שם את כל הפרטים החשובים על NLP והאופן של השיטה לשנות דפוסים.

אנחנו נאמר לכם בקצרה כי השיטה מאפשרת להכיר את התת מודע שלכם מקרוב ולהשפיע עליו. כך שאם יש דפוס התנהגותי מסוים שאתם רוצים לשנות – אתם תוכלו לעשות זאת תוך כמה פגישות בודדות.

 

הדבר ה – 3 שצריך לדעת על NLP: יש מגוון מטפלים ברחבי הארץ

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על השיטה, כדאי שתדעו שאין זה אומר שהיא לא מוכרת עבור כולם. שכן, מדובר בשיטה נפוצה מאוד ויש מטפלים שעוסקים בה במגוון אזורים ברחבי הארץ. בירור קצר שערכנו ברחבי הרשת גילה לנו שניתן למצוא מטפלים במקומות הבאים:

  • תל אביב
  • חיפה
  • אשדוד
  • קריית שמונה
  • פתח תקווה ועוד

 

הדבר ה – 4 שצריך לדעת על NLP: בחירה נכונה של מטפל

שימו לב, קוראים יקרים, בדומה לבחירה של פסיכולוג או פסיכיאטר, גם כאן יש צורך בבחירה נכונה של מטפל. שכן, אתם צריכים שיהיה חיבור בסיסי ביניכם. אנו ממליצים להגיע לפגישת היכרות ולבדוק תחילה שיש חיבור שכזה. במידה וכן, תמשיכו את הטיפולים ביחד.  במידה ולא, תמיד אפשר להגיע אל מטפל אחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת הכול על NLP. בשלב זה, נותר לכם רק לבחור אם אתם רוצים להיות בצד של המטפל או המטופל.

על אודות

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »