הכירו את נפ אפ – החבר הכי טוב שלכם ברכב

אם אתם הורים לילדים קטנים, אז מן הסתם אתם מסיעים אותם לפחות פעמיים ביום. לגן או לבית הספר, לחוגים, לחברים, וכמובן בנסיעות לאירועים משפחתיים, חופשות, או סתם בדרך לארוחת שישי אצל ההורים שלכם. ברור לנו שכאנשים עם מודעות לבטיחות קניתם להם את כיסא הבטיחות הכי טוב כשהם היו קטנים, אבל גם בכיסאות הבטיחות הכי טובים לראש שלהם אין תמיכה.

בזמן שהילדים נרדמים הראש שלהם זז בחופשיות ויכול להיטלטל, מכיוון שעוד אין להם שליטה מלאה בגופם. המצב הזה כמובן יכול להיות מסוכן מאוד. אבל הגעתם למקום הנכון – יש דרך למנוע את הסכנה!

 

קצת על הרקע שמאחורי נפ אפ?

נפ אפ הוא פיתוח ישראלי חדשני. מפתח המוצר התעורר לצורך הזה כאשר הבת שלו ישנה מאחוריו ברכב עם ראש שמוט. עניין הבטיחות מאוד הטריד אותו, וברגע שהוא הגיע הביתה הוא התיישב על המחשב והתחיל לחשוב על פתרון לבעיה: איך דואגים לבטיחות של הילדים שלנו בכל זמן הנסיעה. יחד עם צוות של חוקרים מעולים שכלל אנשי מקצוע משלל תחומים: רפואה, הנדסה, וכמובן הורים הם פיתחו ועיצבו את המוצר.

 

מה זה נפ אפ?

נפ הוא פטנט רשום שלא מפריע לראש של הילד ולא מקבע אותו, אבל שומר עליו במקום ומונע ממנו ליפול לצדדים. רוב המוצר עשוי מטקסטיל ולכן אין שום בעיה לכבס אותו במכונת כביסה ולשמור על ניקיון והיגיינה. כדאי שתדעו שהרוב המוחלט של הילדים לא חשו הפרעה כלשהי בזמן השימוש בנפ אפ, ואם הילד שלכם ממש מתנגד שתשימו לו נפ אפ אולי לא שמתם אותו כמו שצריך.

 

איך נפ אפ עובד?

את הנפ אפ מחברים לכיסא הבטיחות בעזרת רצועות. כל עוד שהילד ער רצועת הראש נמצאת מעל לראש שלו, אך בזמן שהוא נרדם ההורה יכול לשלוט ברצועה הזו ולהוריד אותה יחד עם ראשו של הילד. הרצועה ניתנת להזזה בקלות והרבה מהילדים כבר למדו לשלוט בה בעצמם. במקרה של תאונה חלילה הרצועה הקדמית של נפ אפ מתנתקת באופן אוטומטי כך שהראש יוכל לנוע באופן טבעי.

המתקן גם לא משנה בשום צורה את ההתנהגות של הרכב או כסא הבטיחות בזמן תאונה.

 

מהי רמת הבטיחות של הנפ אפ?

כדאי מאוד שתדעו שנפ אפ הוא לא מוצר עם הבטחה באוויר. המוצר נבחן בשלל מעבדות התרסקות מובילים ברחבי העולם. בבדיקות נמצא שהמערכת בטוחה לגמרי לשימוש, ושהיא לא משנה בשום צורה את התנהגות הרכב או כיסא הבטיחות בזמן של תאונה חלילה.

 

סיכום

ברור לנו שלכם, כמו לכל ההורים, אין דבר יותר חשוב מהבטיחות של הילד שלכם והדאגה לשלומו. נפ אפ מאפשר לכם לשמור על בטיחות מקסימלית גם בזמן נסיעה ברכב, והכי חשוב – בלי להפריע או להציק לילד בכלל!

אוטו

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »