אתם לא לבד – הכל על פורטל ההורים שיתן לכם את כל הכלים

גם אתם, מפעם לפעם, מוצאים עצמכם מתקשים להתמודד עם הילדים? זוהי תופעה נורמטיבית לחלוטין, הסירו דאגה מלבכם. עם זאת, כמו לכל קושי בחיים, גם לה יש פתרונות – הכירו את פורטל ההורים שיתן לכם את כל הכלים הנדרשים לגידול ילדכם.

 

הקדמה

הילד שלכם עושה לכם חיים קשים? זה נורמאלי לחלוטין, אל דאגה. בואו ללמוד על הכלים הדרושים בכדי להתמודד איתו. פורטל הורים: horimnet.co.il קיים במטרה ללמד אתכם כל שתצטרכו לדעת בכדי להתמודד עם הקשיים שבאים עם גידול וחינוך ילדיכם.

פורטל הורים

פורטל הורים.נט – הפסיכולוגיה של הילד

פורטל ההורים – הורים.נט – מכיל מידע רב בנוגע לדרכי התמודדות עם גידול הילדים שלכם. באתר קיימים מאמרים רבים בנושאי גידול ילדים – ליקוי למידה והפרעות קשב, הורות, תינוקות, גיל הרך, גיל יסודי, גיל ההתבגרות, טיפול משפחתי, בקיצור, כל שתצטרכו לדעת, ויותר!

 

למי האתר מיועד

הורים.נט הינו אתר המיועד לכל הורה המחפש מידע בתחומים השונים שנוגעים לגידול הילד, להתפתחותו, לחינוכו, לקשריו איתכם, לקשייו, לרצונותיו ועוד. בין אם אתם מצפים לילדיכם הראשון, מצב שמוביל לעיתים ללחצים ולחרדה, או אם אתם הורים מנוסים המגדלים את ילדיכם שבדיוק הגיע לגיל ההתבגרות הבעייתי, אפילו אם זהו לא ה"רודאו" הראשון שלכם – כאן תמצאו את כל שתצטרכו לדעת.

פורטל הורים

תוכן האתר

צוות הורים.נט שואף להציג בפניכם כתבות ומאמרי תוכן שונים במגוון נושאים, אשר יתנו לכם כלים לגידול וחינוך ילדכם. התוכן השונה המופיע באתר נוגע במנעד רחב של נושאים בהם אתם, כהורים, צפויין להיתקל במהלך גידול ילדכם.

כתבות לדוגמה שתפגשו באתר כוללות: איך מאבחנים דיסלקציה אצל ילדים, הפרעות קשב וריכוז – ADHD, מדריך אכילה לפעוטות – תזונת תינוקות, מחזור ראשון והתבגרות מינית – באיזה גיל מקבלים מחזור, שלבי התפתחות הילד לאדם מבוגר על פי אריקסון, כלים להתמודדות עם מיזופוניה (MISOPHONIA) במשפחה, ועוד רבים נוספים.

 

סולידריות נדרשת

הורים.נט מהווה, בנוסף להיותו פורטל בעל מידע רב הנדרש בכדי להקל על גידול ילדיכם, מקור לתחושת סולידריות. במהלך גידול ילדיכם, קל להרגיש כי אתם לבד בחוויה. גם אם הפארטנר\פארטנרית שלכם\שלכן ביחד בחוויה זו, גידול ילדים, בבסיסה, היא משימה לא פשוטה.

תחושת סולידריות והבנה כי אתם לא היחידים שחווים ועוברים את הקשיים אותם תפגשו על בסיס יום יומי תקל ואף תתרום לתהליך חינוך ילדיכם, ולהתמודדות עם הקשיים הללו.

 

לסיכום

הורים.נט הינו פורטל לאינפורמציה לגידול ולחינוך ילדיכם. הוא ייתן לכם את הכלים הנדרשים כדי להתמודד עם המשימה הזו – שלעיתים נראית בלתי אפשרית – ויקל על התהליך. ייתכן והוא אף יהפוך אותו להנאה. תחושת סולידריות וידיעה כי אתם לא לבד בתהליך הזה, וכי רבים עוברים אותו וחווים את קשייו, יכולה לשנות את תפיסתכם למשעשעת ואף נעימה. חשוב לזכור, אתם לא לבד!

פורטל הורים

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »