האם תזונה טבעית לחתולים היא מומלצת?

מי שמגדלים חתול בביתם יודעים כי הם עשויים לקבל בשלב מסוים המלצות לשינוי התזונה הקיימת של החתול שלהם. שכן, חתולים ידועים כמי שאוהבים לאכול קצת מעבר למידה. עובדה זו מובילה לא פעם להשמנת יתר שעלולה להיות מסוכנת. בסדרת מדריכים מקיפה יצאנו לבדוק כל מיני אפשרויות תזונה חלופיות לחתולים שיפחיתו את הסיכוי להשמנת יתר.

הפעם, חקרנו את התזונה הטבעית באופן מעמיק וחזרנו עם תובנות שעליכם להכיר מקרוב.

 

תזונה טבעית – מה זה אומר בכלל?

יש 2 סוגים עיקריים של תזונה טבעית. מדובר באינפורמציה שצריך לשים אותה על השולחן, כדי שנוכל להיות בטוחים שכל אחד ואחת מכם יודעים על מה אנחנו בכלל מדברים. נציין כעת כי תזונה טבעית עשויה להיות אחד משתי הדרכים האלה:

  1. אוכל טרי או מבושל שנצרך בין היתר גם על ידי בני האדם
  2. אוכל יבש שמיועד לחתולים בלבד

עכשיו, כשאנחנו יודעים שאתם מכירים בהבחנה שבין השניים, אפשר להמשיך אל השלב הבא, שיציג בפניכם האם התזונה הטבעית מומלצת ומה עומד מאחוריה?

תזונה טבעית – מה זה אומר בכלל

האם התזונה הטבעית ה – 1 מומלצת לחתול שלכם?

התזונה הטבעית הראשונה (זו שנוגעת למאכלים טריים ומבושלים שיכולים להיאכל גם על ידי בני האדם) נחשבת לתזונה טובה, אך לא מספקת. שכן, היא כוללת וויטמינים ומינרלים שונים שחיוניים לחתול שלכם, אך היא לא משלימה את כל הצרכים התזונתיים שלו. כך שבעצם, החתול שלכם עשוי להישאר רעב במידה ותבחרו בתזונה מסוג זה.

אנו ממליצים לכם להרחיב את הידע שלכם בתחום ולגלות מה הם המזונות שנצרכים כחלק מתזונה זו. את המידע העדכני והמקצועי בקישור הבא: https://cat-in-boots.co.il.

האם התזונה הטבעית ה – 1 מומלצת לחתול שלכם

האם התזונה הטבעית ה – 2 מומלצת לחתול שלכם?

התזונה מהסוג השני נחשבת למומלצת עבור חתולים, אבל לא בפני עצמה. שכן, צריכה של תזונה זו בלבד עשויה להביא לא פעם להשמנת יתר בקרב חתולים, במידה וזו לא נצרכת באופן הולם. כך שחשוב להעניק אותה בתור התחלה יחד עם מדידה מדויקת תוך שימוש בכלים ייעודיים.

 

איך תדעו מה היא התזונה המתאימה ביותר לחתול שלכם?

מומחים בתחום התזונה מדווחים כי התזונה המתאימה ביותר לחתולים היא שילוב בין השניים. כלומר, מתן אוכל יבש טבעי לחתולים יחד עם מזונות טבעיים. ברגע שהחתול מקבל את שני המזונות הללו באופן מחושב, הוא יכול לקבל את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים לו כדי להיות בריא וחזק. מצד שני, הוא מקבל את המינונים הנכונים, כך שהדבר מביא לתחושת שובע שיכולה למנוע את השמנת היתר.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את 2 סוגי התזונה הטבעית לחתולים. בשלב זה ברור לכם כי עליכם לשלב בין השניים, כדי לאפשר לחתול שלכם לשמור על אורח חיים בריא. נקווה בהזדמנות זו שכולם מסביב ידעו כי תזונה טבעית היא המומלצת ביותר עבור כלל בעלי החיים באשר הם.

האם תזונה טבעית לחתולים היא מומלצת

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »