האם ניתן לקבל ביטוח נסיעות בהריון בשבוע 34 ואילך?

נשים בהריון המתכננות טיסה לחו"ל, טוב יעשו אם יבדקו עד איזה שבוע ניתן לעשות ביטוח נסיעות על מנת שיהיו מכוסות מבחינה רפואית. האם ניתן לקבל ביטוח נסיעות משבוע 34 – על כך במאמר הבא.

 

עד איזה שבוע יש כיסוי בביטוח נסיעות לאישה בהריון?

נשים שנמצאות עד השבוע ה-12 יוכלו לבטח את עצמן בביטוח נסיעות כמו נוסעים רגילים. רק משבוע 13 ניתן להוסיף הרחבה עד השבוע שבין 32-34 ולעיתים רק עד השבוע ה-30, תלוי בחברת הביטוח. מעבר לכך יש גם לגיל האישה משמעות. כלומר, ביטוח נסיעות לאישה בהיריון יינתן לנשים עד גיל 38-40. בכל מקרה מומלץ לעשות רכישת ביטוח נסיעות בהריון לאחר בדיקה של היקף הפוליסה, תקרת הפיצוי והשוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות.

ביטוח נסיעות בהריון

האם ניתן לקבל ביטוח נסיעות בהריון בשבוע 34 ואילך?

מעל שבוע 34 לא ניתן לעשות ביטוח לאישה בהריון אלא אם מקבלים אישור חריג מהרופא וחיתום שחברת הביטוח מאשרת לבצע ביטוח. גם חברות התעופה לא יעלו נשים בהיריון מעל שבוע 34 לטיסה. חברות התעופה מבקשות לראות בדלפקי הצ'ק אין מכתב של הרופא המוכיח באיזו שבוע נמצאת האישה. במידה והיא בין השבוע 32-34 היא תורשה לעלות לטיסה רק אם תחזור לארץ עד חודש מיום היציאה.

 

מה כוללת פוליסת ביטוח נסיעות מורחבת לאישה בהריון?

ההרחבה שנשים בהריון עושות בביטוח הנסיעות כוללות בדיקות וטיפולי רופא, אשפוז והוצאות הקשורות להיריון במצבי חירום. העלות של ההרחבות נעה בין 3-9 דולר ליום ותקרת הפיצוי יכולה להגיע ל-350 אלף דולר, אך נתון זה עשוי להיות שונה בין חברות הביטוח השונות.

 

יש ביטוח לנשים בהריון עם סיכון?

ברוב המקרים אין אישור לבטח בביטוח נסיעות נשים בהריון בסיכון כיוון שהאישה והעובר עלולים להיפגע ויש להימנע מנסיעה בתקופה זו. יחד עם זאת, אישה בהריון שזקוקה לטיפול רפואי בחו"ל תוכל לבטח את עצמה לפנים משורת הדין במידה ותציג לחברת הביטוח מכתב מהרופא שמאשר לה לנסוע.

ביטוח נסיעות בהריון

יש ביטוח לאישה אחרי החזרת עוברים?

החרת עוברים הוא השלב האחרון בהריון עם הפריה חוץ גופית אז מעבירים את העובר לרחם. גם במקרה זה ניתן לבטח את האישה בהצגת אישור רפואי ובמידה ואין זה הריון בסיכון. בדרך כלל ממליצים לחכות לשבוע העשירי ורק אז לטוס.

 

אז מתי אישה בהיריון תוכל לטוס?

לסיכום, ביטוח בזמן הריון נעשה עד השבוע ה-32 ולאחר מכן רק באופן חריג עם אישור רפואי. הביטוח ניתן לנשים בהריון בגיל 18-42 אלא אם יש להן אישור רפואי. אישה בהריון עם יותר מעובר אחד לא תוכל לעשות ביטוח נסיעות. כל הריון בסיכון, בין אם מדובר בסוכרת הריון ובין אם ברעלת הריון לא יאפשר הפקת ביטוח נסיעות, אלא באופן חריג ובאישור רפואי.

ביטוח נסיעות בהריון

אולי יעניין אותך גם