איך תזהו שנקלעתם למצב של רשלנות רפואית?

עברו חודשים מאז שגילינו שנקלענו למצב שנקרא בעגה המשפטית "רשלנות רפואית". הדבר אירע ממש במקרה, לאחר ששוחחנו עם מכרים שמבינים עניין בתחום. עכשיו, כשהסאגה המשפטית נותר מאחורינו, אנו יכולים להתפנות להעברת המידע החיוני הלאה. לכן, העלינו את המדריך הנוכחי לרשת, שיציג בפני כל דורש את הסימנים שיעידו על רשלנות מסוג זה. הישארו כאן ותצאו מומחים בתחום.

 

סימן ראשון – גיליתם בדיעבד שקיבלתם אבחון שגוי

הגעתם לרופא המטפל עם תלונות מסוימות וקיבלתם אבחנה שהובילה לקבלת טיפול שגוי? אם כך, כדאי שתדעו שזה סימן מובהק שמעיד על רשלנות רפואית. מצב שכזה מצריך פנייה לעורך דין רשלנות רפואית שיסייע באיסוף המסמכים הרפואיים שיעידו על האבחון השגוי שניתן לכם בעבר. חשוב לציין שבמקרים מסוימים יש עילה לתביעה במידה והאבחון היה נכון, אך הוא בוצע בשלבים מאוחרים מידי (כלומר, היה ניתן לאבחן את המחלה מבעוד מועד).

טעות כירורגית

סימן שני – הרופא מתעלם מפניותיכם

כידוע, הטיפול הרפואי שניתן לכם צריך להיות אינטראקטיבי. כלומר, אתם צריכים לפנות לרופא המטפל, להציג בפניו את הסימפטומים ולשמוע את דעתו, כדי שתוכלו לקבל טיפול הולם. עליכם לחשוד שנקלעתם למצב של רשלנות רפואית במידה ומצאתם את עצמכם ניצבים מול רופא אדיש שלא מספק לכם תשובות. אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה, עליכם לקיים בהקדם התייעצות עם עו"ד רשלנות רפואית שיבחן את המסמכים הרפואיים שנמסרו לידיכם לאחרונה, כדי לבדוק אם יש סימנים שמעידים על רשלנות.

 

סימן שלישי – הרופא מתוודה בפניכם על טעות שביצע

יש רופאים הגונים שלא מנסים להסתיר את הטעות שביצעו. אלה יציינו בפניכם שהם מודים באשמה על טעות שאירעה בגללם וגרמה לכם לנזק. חשוב לציין שהדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בכל מיני מצבים, למשל:

  • הרופא מסר לכם אבחנה שגויה
  • הרופא מסר לידיכם מרשם עם תרופה שאינה מתאימה לכם
  • הרופא ביצע ניתוח באופן לקוי

 

נקלעתם לרשלנות רפואית? פנו בהקדם לקבלת ייעוץ מקצועי!

כאמור, המטרה של המדריך הנוכחי היא להעלות את המודעות בכל הנוגע למצבים שבהם מתגלה רשלנות רפואית. חשוב שתדעו שגילוי זה מצריך פנייה בהולה לעורך דין שעוסק בתחום הרשלנות הרפואית. שכן, זה יבדוק את שאירע ויבחן אם אכן מדובר ברשלנות מסוג זה. שימו לב, תוכלו לתבוע את הגורם הרפואי שביצע את הטעות ולקבל פיצויים הולמים, במידה ויתגלה שיש עילה לתביעה.

 

השורה התחתונה

מדריך זה הציג בפניכם את המידע שיאפשר לגלות אם נקלעתם למצב של רשלנות רפואית. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו לקבל ייעוץ מקצועי מצד עורך דין שיבדוק את שאירע לכם וימסור את חוות דעתו המקצועית. נאחל בהזדמנות זו שתקבלו את הייעוץ הטוב ביותר, כדי שתוכלו לקבל בסופו של דבר את הפיצויים המגיעים לכם.

רשלנות רפואית

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »