איך להשתמש בופורייזר והאם זה בריא יותר מסיגריות

עישון סיגריות נתפס כמשהו מזיק ומסוכן כבר קרוב לחמישים שנה, אז העולם הבין את משמעות הנזקים שהסיגריות משאירות בגוף האדם. לכן במשך כל הזמן יש רצון למצוא תחליפים לסיגריה, יש כאן הבנה למעשה לא ניתן להעלים את התלות בהתמכרות הזאת, אלא יש למצא לה תחליפים. בשנים האחרונות יש שני תהליכים שמחזקים מגמה זאת. הראשונה, יצירת תחליפים חשמליים לסיגריה מסורתית ועל ידי כך להפחית נזקים. השנייה פניה לחומרים ידידותיים יותר כגון קנאביס. השילוב ביניהם הביא להמצאת הופורייזר, אבל מה הוא? והאם זה בריא יותר מסיגריה?

 

מה זה בכלל ופורייזר?

הופורייזר הוא מכשיר חשמלי לאידוי. הוא פועל ללא תהליך הבערה שמייצר את העשן בדומה למכשיר אידוי לבישול ביתי. בעצם כך החדרת החומרים לגוף מתבצעת ללא אלמנט השריפה ושאיפת העשן. הופורייזר למעשה מנטרל את אלמנט החדרת העשן  אל הגוף. המכשיר מיועד בעיקר לשימוש עם צמח הקנאביס שהוא במהותו בריא יותר מעלי הטבק, אולם ניתן להשתמש במכשיר גם בטבק רגיל. הרעיון שמדובר על אידוי, ולא על עישון, כלומר אין עשן בתהליך.

 

אין עשן בלי אש

היתרון הראשון והברור של וופורייזר הוא בעובדה שלמעשה לא מתרחשת בתהליך הכנסת החומרים הפעילים לגוף פעולת הבעירה ונגזרת מכך העשן שהוא גורם בעייתי מאד בתהליך העישון. בדומה לאידוי מזון שנחשב לבריא יותר ושומר על הערכים התזונתיים של המזון, כך גם בעת שימוש בופורייזר החומרים הפעילים בעיקר במריחואנה, נכנסים לגוף בצורתם הטבעית ולא בצורתם השרופה והמסוכנת.

 

שימוש רפואי בופורייזר

הופורייזר כאמור משמש בעיקר לשימוש עם צמח הקנאביס, השימוש בו גובר ככל שנושא הקנאביס הרפואי מתקדם, לכן יותר ויותר מטופלים הנעזרים בקנאביס רפואי, משתמשים בופורייזר, בעיקר כאלו שמעולם לא עישנו, היכולת לווסת את כמות האדים השואפים לתוך הגוף והעובדה שנמנעים מאפקט הבערה, מייצר את הנוחות והיכולת להשתמש בו ככלי עזר רפואי. ההסתכלות על הופורייזר שונה מהותית מסיגריה, אין בופורייזר את אלמנט הרעיל שיש בסיגריה.

 

אין חומרים מסוכנים

אחת העובדות הידועות לגבי סיגריות היא העובדה שבכל סיגריה מלבד הניקוטין יש עוד עשרות סוגים של חומרים רעילים שרובם מייצרים התמכרות מסוכנת. עוד ידוע כי אפקט מיצוי החומר פועל כאשר הוא מתחמם, כך שלמעשה השימוש בופורייזר מעניק לנו את האפשרות להנות משני העולמות.

  1. להשתמש רק בחלקי הצמח אותם אנחנו צריכים ולמצות את השימוש בהם
  2. להמנע מלצרוך חומרים נלווים הנוספים לתוצרים שמעשנים אותם.

 

לסיכום

העולם ככל הנראה לא יפסיק להשתמש בסיגריות, מצד שני יש עליה בשימוש בחומרים אחרים שהצריכה שלהם דורשת חימום למיצוי החומר הפעיל בהם, הופורייזר מעניק למעשה את הפתרון הנדרש המשלב בין הצורך / רצון לצריכת חומרים אלו לבין ההימנעות מהסכנות שבפעולת השריפה והעישון.

מאפרה

 

אולי יעניין אותך גם

מגנזיום
בריאות
6 סגולות למגנזיום ג'ל!

מגנזיום, מינרל חיוני, ממלא תפקיד קריטי בתפקודי גוף שונים, לרבות הרפיית שרירים, תפקוד עצבים ובריאות העצם. אחת הדרכים היעילה לרתום את היתרונות של מגנזיום היא

קרא עוד »
אישה ישנה
בריאות
חשיבותה של יועצת השינה

מי לא מכיר את זה? רק עכשיו סיימתם להניק, הנחתם את התינוק השבע בעריסה ויצאתם מן החדר על קצות האצבעות, אך עוד בטרם הספקתם לחצות

קרא עוד »
דם טבורי
בריאות
מה הוא דם טבורי?

בשנים האחרונות עלתה המודעות בנושא חשיבות השימור של דם טבורי. את הדם הטבורי ניתן לשמור בבנק דם טבורי פרטי, או לתרום לבנק דם ציבורי. ההחלטה

קרא עוד »