איך לרדת במשקל אחרי לידה בצורה מאוזנת?

לידה היא חוויה מדהימה שכל אישה מחכה לה.

להביא חיים לעולם זה בגדר נס והתחושה היא עילאית.

הקשיים מגיעים אחרי הלידה וביניהם הרצון לרדת במשקל.

החברה שלנו הכתיבה שרזון הוא מודל היופי כפי שכולנו יודעים היטב וקשה לנו להיפטר מהרצון להוריד את שומני גופינו בכל פעם שהם מצטברים.

שומן אחרי לידה הוא לא בעיה, הוא טבעי ואפילו נצרך.

הבעיה מתחילה שלא מטפלים ולא שומרים על תזונה וספורט ואז הגוף נשאר כבד בלי שזה נצרך גם אחרי החודשים הראשונים של ההנקה.

אם נקלעתן למצב הזה ואתן לא יודעות מה לעשות, או שאתם לפני לידה ואתן חוששות מהימים שאחרי – אנחנו פה בשבילכן.

 

מתי להתחיל לנסות לרדת במשקל?

חשוב לדעת שבשלושה חודשים הראשונים לאחר הלידה יש עוד הרבה נוזלים בגוף והירידה במשקל לא תהיה משמעותית. כמו כן, זה זמן רגיש מבחינת הורמונים שעדיף לא להתעסק בזה אז ופשוט לאפשר לעצמכן לנוח וליהנות. ירידה במשקל אחרי לידה בצורה מקצועית עם פרופסור אולגה רז היכנסי לקישור.

 

איך לעשות את זה נכון?

הכי חשוב לאכול ארוחות קטנות לאורך היום ולא פעם ביום. באופן כללי אכילה חד פעמית אולי נשמעת מרזה אבל היא משמינה – כשאוכלים פעם ביום מגיעים רעבים ומכניסים הרבה אוכל. הגוף לא צריך את כל כמות המזון הזו והוא הופך אותו לשומן. עדיף לאכול קצת כל שעתיים – שלוש כי הגוף שורף את האוכל כי הוא האנרגיה שלו לאורך היום. כשאוכלים קצת מרגישים שבעים, נהנים מאכילה רבה ביום ופשוט מרזים באופן טבעי. לפרטים על דיאטות מזינות וטובות של פרופסור אולגה רז – https://www.olgaraz.co.il

 

מתאים להנקה

סדר האכילה שהוצג לעיל מתאים גם לאופן בו התינוק אוכל. הוא אוכל כמה פעמים ביום ולא המון כל פעם – ואם אתם תאכלו גם ככה החלב שלכם יהיה תמיד זמין וטרי עבורו.

 

המכשול

רוב היולדות אומרות שאין להן זמן להכין אוכל מושקע ובריא ואז הן משמינות – וזה לגמרי נכון. הפתרון הוא למצוא מזון שניתן להכין במהירות והוא מזין ולא ממש משמין. כמו כן, אם אתן רואות שיום אחד יש לכן זמן הכינו כמה מנות למשך השבוע והקפיאו אותן. מכשול נוסף הוא הרצון למתוק שמגיע לעיתים תכופות – הרשו לעצמיכן במידה. אתן עברתם חוויה עוצמתית שמצריכה מנוחה אז זה לגמרי בסדר לאפשר אכילה של דברים מתוקים בצורה נכונה.

 

סיכום

עברנו על שלושה עקרונות חשובים – אל תנסי לרדת בשלושה חודשים ראשונים, אכלי הרבה פעמים ביום מנות יחסית קטנות והכיני מזון בריא בצורה מהירה. הטיפים האלה ישרתו אותך בצורה טובה ואנחנו מבטיחים לך שתראי שינוי. אז עכשיו תשכחי מדיאטת הכסח שחלמת עליה לפני שקראת את הכתבה ותתמקדי בתינוק המתוק שהבאת לעולם.

 

מטר

אולי יעניין אותך גם